08:30 - Dørene åpnes - Registrering og mingling

09:30 - Thomas og Marte - Velkommen

09:45 - Christianne Wahl - Hvordan små norske nettbutikker kan maksimere annonseresultatene sine på Pinterest

10:10 - Marte Klouman - Hvordan ha riktig mindset når man jobber med netthandel

10:45 - Mohammed "Mo" Massfih og Markus Klepp - Hvordan man bygger suksess på nett uten midler eller erfaring, selv med janteloven sterkt til stede

11:10 - Kort pause(20 min)

11:30 - Luisa Arango - Hvordan arbeide med innholdsproduksjon for ulike kanaler.

11:55 - Andreas Kristiansen - Hvordan måle effekten av annonser og markedsføring, som har bidratt til en omsetning på over 200 millioner.

12:20 - Lunsj og nettverking ( 1 time)

13:20 - Thomas Moen - AI og Netthandel

13:45 - Tove Johannesen - Hvordan gode systemer og prosesser gir resultater for en stor merkevare med et lite team.

14:10 - Kort pause(20 min)

14:30 - Edmond Yang - Hvordan lage realistiske AI-bilder, effektivisere hverdagen og spare penger.

14:55 - Inevo Paneldebatt - Sporing og attribusjon

15:45 - Thomas og Marte - Avslutning og oppsummering

Våre foredragsholdere

Tove Johannesen

CMO at Woolland

Tove Johansen

Erfaren markedsføringsekspert

Tove Johansen er en dyktig markedsføringsekspert med bred erfaring innen markedsføringsstrategi, e-handel, merkevarebygging, reklame, salg og detaljhandel.

Hun har en bachelorgrad med utmerkelse i internasjonal markedsføring fra Handelshøyskolen BI, og er kjent for å utvikle og implementere effektive markedsføringsstrategier som driver forretningsvekst.

Edmond Yang

COO at It is Me

Edmond Yang

COO hos It Is Me AS

Edmond Yang er Kreativ Sjefsoffiser hos It Is Me AS og en tverrfaglig visuell designer med over 20 års erfaring innen teknologi, visuell kommunikasjon og design. Han har samarbeidet med anerkjente merker som Helly Hansen, Telenor, Sony Music, Nike, Pepsi og Alan Walker.

Edmond er også en ettertraktet foredragsholder innen generativ kunstig intelligens, og har delt sin ekspertise med mange selskaper og byråer. Han brenner for å utnytte teknologi for å skape unike brukeropplevelser og innovative løsninger.


Andreas Kristiansen

CMO at Villoid

Andreas Kristiansen

Erfaren markedsføringssjef

Andreas Kristiansen har fem års erfaring innen markedsføring. I 2018 ble han Markedsføringssjef hos VILLOID, hvor han bygde opp et raskt voksende moteselskap i Norge fra grunnen av. I løpet av tre år sikret han samarbeid med over 130 merker, fikk over 80.000 kunder, og oppnådde tredoblet prosentvis vekst år etter år.


Før dette var Andreas Markedsføringsansvarlig hos Milrab.com fra 2015 til 2018. Der ledet han merkevare- og markedsføringsstrategi, og utviklet markedsaktiviteter i både eksisterende og nye markeder. Under hans ledelse vokste selskapets omsetning fra 30 til 100 MNOK på tre år.

Christianne Wahl

Leder for skjønnhetspartnerskap og globale kontoer @ Pinterest

Christianne Wahl

Leder for skjønnhetspartnerskap og globale kontoer, Pinterest

Basert i London, Storbritannia, er Christianne Wahl leder for skjønnhetspartnerskap og globale kontoer hos Pinterest. Hun bringer med seg verdifull erfaring fra tidligere roller hos Max Mara Fashion Group, Bianco Footwear og Face2Face.


Christianne har en omfattende ferdighetssett som inkluderer markedsføringsledelse, e-handel, sosiale medier, offentlig tale og bruk av Illustrator. Hennes kompetanse gir verdifulle innsikter til skjønnhets- og moteindustrien.

Luisa Arango

Profesjonell innen markedsføring og e-handel- Kastel Shoes

Luisa Arango

Profesjonell innen markedsføring og e-handel

Luisa Arango er en engasjert profesjonell med en lidenskap for forretningsvekst gjennom innovative markedsførings- og e-handelsstrategier. Hun utvikler og implementerer omfattende markedsplaner, overvåker kampanjer, og samarbeider med tverrfaglige team for å sikre måloppnåelse og effektiv kommunikasjon.


Luisa er en strategisk tenker som holder seg oppdatert på bransjetrender og beste praksis. Med sin solid bakgrunn innen markedsføring, mote og design, bringer hun verdifull kunnskap og ekspertise til enhver organisasjon hun jobber hos. Som hun også videreformidler i foredrag hun holder!

Mohammed «Mo» Massfih og Markus Klepp

Gründere av @Treningsgiganten

Mohammed «Mo» Massfih og Markus Klepp

Gründere av Treningsgiganten

Mohammed «Mo» Massfih og Markus Klepp er gründere av MyStuff, en nettbutikk som selger treningsutstyr og kosttilskudd. På tre år har de omsatt for nærmere 200 millioner kroner og sikter mot en halv milliard i 2025. Deres suksess er drevet av tung investering i influencer-markedsføring og et dedikert team med en gjennomsnittsalder på 24 år.


Mo og Markus fokuserer på å bygge sterke brands og reinvesterer nesten all fortjeneste tilbake i selskapet. De planlegger også å ekspandere utover Europa. Hør denne dynamiske duoen dele av sine beste tips & triks på konferansen!


Thomas Moen

CEO at MOEN&CO

Thomas Moen

CEO og Co-Founder @Moen&Co

Thomas Moen er en kjent profil i den norske markedsføringsbransjen. Han er ofte å se på TV, høre på radio og lese om i avisene. Han har blitt kåret som et av Medie-Norges 50 mektigste mennesker, og holder en rekke foredrag over hele Europa. Han har også en av de mest nedlastede businesspodcastene i Norge.

Marte Klouman

Ekspert innen e-handel og mental trening

Marte Klouman

Ekspert innen e-handel og mental trening

Marte Klouman er en erfaren profesjonell innen e-handel, markedsføring og mental trening, og grunnlegger av Sterk i hodet, basert i Oslo, Norge. Hun er grunnlegger av "Netthandelskolen", som hjelper bedrifter med å vokse sin nettvirksomhet, og "Sterk i hodet", hvor hun coacher høytytende individer for å nå sitt fulle potensial.


Marte har over 16 års erfaring med e-handel og online markedsføring, samt 12 års erfaring som offentlig taler. Hun har også samarbeidet med store merker og er kjent for sin lidenskap for å hjelpe andre til å lykkes.

Made With Brizy